Trójkąt Bermucki
Rzeczy Te wydarzyły się na Bermudach,w Maiami i Puerto Rico a kokretnie w Trójkącie Bermuckim. W tym miejscu działo się wiele różnch paranormalnych zdarzeń, które nie zdarzają się w zwykłych miastach i wsiach. Miejsce te uwarza się za nawiedzone i złe. Zagineło tam wiele statków, samolotów i wiele innych altyrerek.
sierpień 1840 | odnalezienie opuszczonego dużego francuskiego żaglowca "Rosalie" |
kwiecień 1854 | zaginięcie statku "Bella" |
grudzień 1872 | odnalezienie opuszczonego żaglowca "Mary Celeste" |
zima 1880 | zaginięcie brytyjskiego żaglowca szkolno-treningowego"Atalanta" |
1881 | napotkanie przez angielski statek "Ellen Austin" opuszczonego szkunera |
1866 | zaginięcie szwedzkiego barku "Lotta" |
1868 | zaginięcie hiszpańskiego frachtowca "Viego" |
1884 | zaginięcie włoskiego szkunera "Miramon" |
październik 1902 | odnalezienie opuszczonego niemieckiego barku "Freya" |
listopad 1909 | zaginięcie jachtu "Spray" z Joshua Slocumem – pierwszym człowiekiem, który samotnie opłynął świat |
marzec 1918 | zaginięcie wielkiego angielskiego węglowca "Cyclops" (wyporność 19600 ton) z trzystoma osobami na pokładzie |
styczeń 1921 | odnalezienie pięciomasztowego, amerykańskiego szkunera "Carroll A. Deering" bez załogi |
kwiecień 1925 | zaginięcie japońskiego parowca "Raifuku Maru" |
grudzień 1925 | zaginięcie parowca "Cotopaxi" podczas rejsu z Charlestonu do Hawany |
marzec 1926 | zaginięcie parowego frachtowca "Suduffco" |
październik 1931 | zaginięcie norweskiego statku "Stavenger" |
kwiecień 1932 | odnalezienie 50 mil na południe od Bermudów opuszczonego, dwumasztowego, szkunera rybackiego "John & Mary" |
sierpień 1935 | odnalezienie opuszczonego przez załogę amerykańskiego jachtu "La Dahama" |
luty 1940 | odnalezienie zniszczonego szkunera "Gloria Colita" bez załogi |
listopad 1941 | zaginięcie amerykańskiego frachtowca "Proteus" |
grudzień 1941 | zaginięcie amerykańskiego frachtowca "Nereus" |
październik 1944 | odnalezienie opuszczonego przez załogę kubańskiego statku "Rubicon" |
grudzień 1945 | zaginięcie pięciu amerykańskich samolotów torpedowo-bombowych Grumman TBF Avenger |
grudzień 1946 | odnalezienie opuszczonego szkunera "City Belle" |
1947 | zaginięcie amerykańskiego bombowca typu "Superforteca" |
30 stycznia 1948 | zaginięcie lecącego z Londynu do Hawany samolotu "Star Tiger" typu Avro Tudor IV |
marzec 1948 | zaginięcie Alberta Snidera – znanego amerykańskiego dżokeja podczas wędkowania z niewielkiej łodzi w pobliżu Florydy |
28 grudnia 1948 | zaginięcie samolotu DC-3 lecącego z San Juan (Puerto Rico) do Miami na Florydzie w odległości ok. 50 mil od celu podróży |
17 stycznia 1949 | zaginięcie samolotu "Star Ariel" (typ: Avro Tudor IV) podczas lotu z Bermudów na Jamajkę |
marzec 1950 lub 1951 | zaginięcie amerykańskiego samolotu transportowego C-124 "Globemaster" z 53 ludźmi na pokładzie |
czerwiec 1950 | zaginięcie kostarykańskiego motorowca "Sandra" wraz z jedenastoosobową załogą |
luty 1953 | zaginięcie brytyjskiego samolotu transportowego typu "York" z 39 osobami na północ od Trójkąta Bermudzkiego |
październik 1954 | zaginięcie amerykańskiego wojskowego samolotu transportowego "Super Constellation" z 42 osobami |
grudzień 1954 | zaginięcie przewożącego siarkę statku "Southern Districts"z 24 osobową załogą |
wrzesień 1955 | odnalezienie w okolicach Bermudów, opuszczonego przez załogę, dwudziestodwumetrowego jachtu "Connemara IV" |
9 listopada 1956 | zaginięcie patrolowego bombowca amerykańskiej marynarki wojennej typu "Martin Marlin P-5M" z dziesięcioosobową załogą |
styczeń 1958 | zaginięcie jachtu "Revonoc" dowodzonego przez doświadczonego żeglarza i milionera Harveya Conovera |
styczeń 1962 | zaginięcie amerykańskiej "latającej cysterny" typu KB-50 wraz z dziewięcioosobową załogą podczas lotu z bazy lotniczej Langey na Azory |
luty 1963 | zaginięcie w okolicach Florydy amerykańskiego statku do przewozu płynnej siarki "Marine Sulphur Queen" wraz z liczącą 39 osób załogą |
lipiec 1963 | zaginięcie na Morzu Karaibskim statku "Sno'Boy" z 55 pasażerami |
28 sierpnia 1963 | katastrofa dwóch amerykańskich "latających cystern" KC-135 na południowy zachód od Bermudów |
czerwiec 1965 | zaginięcie wojskowego samolotu C-119 "Boxcar" z dziesięcioma osobami na pokładzie w okolicy południowych Bahamów |
styczeń 1967 | zaginięcie w przeciągu tygodnia trzech małych samolotów pasażerskich wraz z pilotami i łącznie ośmioma pasażerami. |
grudzień 1967 | zaginięcie łodzi spacerowej "Witchcraft" z dwoma pasażerami, w odległości ok. 1 mili od Miami Beach |
maj 1968 | zatonięcie amerykańskiego okrętu podwodnego z napędem atomowym USS Scorpion w odległości ok. 400 mil na południowy zachód od Azorów |
lipiec 1969 | odnalezienie pięciu opuszczonych jachtów, w tym trimaranu "Teignmouth Electron", na którym Donald Crowhurst brał udział w regatach samotnych żeglarzy dookoła świata |
listopad 1970 | zaginięcie awionetki typu Piper Comanche lecącej z lotniska West Palm Beach na Jamajkę. |
październik 1971 | zaginięcie na Morzu Karaibskim dominikańskiego statku "El Caribe" z 30 osobami na pokładzie |
sierpień 1840 | odnalezienie opuszczonego dużego francuskiego żaglowca "Rosalie" |
kwiecień 1854 | zaginięcie statku "Bella" |
grudzień 1872 | odnalezienie opuszczonego żaglowca "Mary Celeste" |
zima 1880 | zaginięcie brytyjskiego żaglowca szkolno-treningowego"Atalanta" |
1881 | napotkanie przez angielski statek "Ellen Austin" opuszczonego szkunera |
1866 | zaginięcie szwedzkiego barku "Lotta" |
1868 | zaginięcie hiszpańskiego frachtowca "Viego" |
1884 | zaginięcie włoskiego szkunera "Miramon" |
październik 1902 | odnalezienie opuszczonego niemieckiego barku "Freya" |
listopad 1909 | zaginięcie jachtu "Spray" z Joshua Slocumem – pierwszym człowiekiem, który samotnie opłynął świat |
marzec 1918 | zaginięcie wielkiego angielskiego węglowca "Cyclops" (wyporność 19600 ton) z trzystoma osobami na pokładzie |
styczeń 1921 | odnalezienie pięciomasztowego, amerykańskiego szkunera "Carroll A. Deering" bez załogi |
kwiecień 1925 | zaginięcie japońskiego parowca "Raifuku Maru" |
grudzień 1925 | zaginięcie parowca "Cotopaxi" podczas rejsu z Charlestonu do Hawany |
marzec 1926 | zaginięcie parowego frachtowca "Suduffco" |
październik 1931 | zaginięcie norweskiego statku "Stavenger" |
kwiecień 1932 | odnalezienie 50 mil na południe od Bermudów opuszczonego, dwumasztowego, szkunera rybackiego "John & Mary" |
sierpień 1935 | odnalezienie opuszczonego przez załogę amerykańskiego jachtu "La Dahama" |
luty 1940 | odnalezienie zniszczonego szkunera "Gloria Colita" bez załogi |
listopad 1941 | zaginięcie amerykańskiego frachtowca "Proteus" |
grudzień 1941 | zaginięcie amerykańskiego frachtowca "Nereus" |
październik 1944 | odnalezienie opuszczonego przez załogę kubańskiego statku "Rubicon" |
grudzień 1945 | zaginięcie pięciu amerykańskich samolotów torpedowo-bombowych Grumman TBF Avenger |
grudzień 1946 | odnalezienie opuszczonego szkunera "City Belle" |
1947 | zaginięcie amerykańskiego bombowca typu "Superforteca" |
30 stycznia 1948 | zaginięcie lecącego z Londynu do Hawany samolotu "Star Tiger" typu Avro Tudor IV |
marzec 1948 | zaginięcie Alberta Snidera – znanego amerykańskiego dżokeja podczas wędkowania z niewielkiej łodzi w pobliżu Florydy |
28 grudnia 1948 | zaginięcie samolotu DC-3 lecącego z San Juan (Puerto Rico) do Miami na Florydzie w odległości ok. 50 mil od celu podróży |
17 stycznia 1949 | zaginięcie samolotu "Star Ariel" (typ: Avro Tudor IV) podczas lotu z Bermudów na Jamajkę |
marzec 1950 lub 1951 | zaginięcie amerykańskiego samolotu transportowego C-124 "Globemaster" z 53 ludźmi na pokładzie |
czerwiec 1950 | zaginięcie kostarykańskiego motorowca "Sandra" wraz z jedenastoosobową załogą |
luty 1953 | zaginięcie brytyjskiego samolotu transportowego typu "York" z 39 osobami na północ od Trójkąta Bermudzkiego |
październik 1954 | zaginięcie amerykańskiego wojskowego samolotu transportowego "Super Constellation" z 42 osobami |
grudzień 1954 | zaginięcie przewożącego siarkę statku "Southern Districts"z 24 osobową załogą |
wrzesień 1955 | odnalezienie w okolicach Bermudów, opuszczonego przez załogę, dwudziestodwumetrowego jachtu "Connemara IV" |
9 listopada 1956 | zaginięcie patrolowego bombowca amerykańskiej marynarki wojennej typu "Martin Marlin P-5M" z dziesięcioosobową załogą |
styczeń 1958 | zaginięcie jachtu "Revonoc" dowodzonego przez doświadczonego żeglarza i milionera Harveya Conovera |
styczeń 1962 | zaginięcie amerykańskiej "latającej cysterny" typu KB-50 wraz z dziewięcioosobową załogą podczas lotu z bazy lotniczej Langey na Azory |
luty 1963 | zaginięcie w okolicach Florydy amerykańskiego statku do przewozu płynnej siarki "Marine Sulphur Queen" wraz z liczącą 39 osób załogą |
lipiec 1963 | zaginięcie na Morzu Karaibskim statku "Sno'Boy" z 55 pasażerami |
28 sierpnia 1963 | katastrofa dwóch amerykańskich "latających cystern" KC-135 na południowy zachód od Bermudów |
czerwiec 1965 | zaginięcie wojskowego samolotu C-119 "Boxcar" z dziesięcioma osobami na pokładzie w okolicy południowych Bahamów |
styczeń 1967 | zaginięcie w przeciągu tygodnia trzech małych samolotów pasażerskich wraz z pilotami i łącznie ośmioma pasażerami. |
grudzień 1967 | zaginięcie łodzi spacerowej "Witchcraft" z dwoma pasażerami, w odległości ok. 1 mili od Miami Beach |
maj 1968 | zatonięcie amerykańskiego okrętu podwodnego z napędem atomowym USS Scorpion w odległości ok. 400 mil na południowy zachód od Azorów |
lipiec 1969 | odnalezienie pięciu opuszczonych jachtów, w tym trimaranu "Teignmouth Electron", na którym Donald Crowhurst brał udział w regatach samotnych żeglarzy dookoła świata |
listopad 1970 | zaginięcie awionetki typu Piper Comanche lecącej z lotniska West Palm Beach na Jamajkę. |
październik 1971 | zaginięcie na Morzu Karaibskim dominikańskiego statku "El Caribe" z 30 osobami na pokładzie |
Dziwne rzeczy się tu dzieją. Nawet ocean nie wygląda tak jak powinien...". Łączność została przerwana, ale nasłuch nadal odbierał fragmenty rozmów między pilotami. Nie można było jednak uzyskać z nimi połączenia z nimi. O godz. 16.00 z nieznanych przyczyn por. Taylor zdał dowództwo nad eskadrą innemu kap. Stiversowi, który po około 15 minutach później meldował do bazy: "Nie wiemy gdzie jesteśmy... musieliśmy przelecieć nad Florydą i znajdujemy się chyba w Zatoce Meksykańskiej" po czym poinformował pilotów, że muszą wykonać zwrot o 180 stopni, by dolecieć z powrotem na Florydę. Z dosłyszanych rozmów wynikało, że kończy się paliwo i że wszystkie instrumenty pokładowe zwariowały i każde daje inne odczyty. Słyszalność stawała się coraz słabsza, z czego wywnioskowano, że eskadra leci na wschód oddalając się od bazy i lecąc na pełne morze. Wreszcie usłyszano okrzyk Stiversa: "Mój Boże ! Wygląda jakbyśmy wkraczali w białą wodę... jesteśmy kompletnie zgubieni... Nie lećcie za nami... oni wyglądają, jak gdyby przybyli z innego świata..."Po tym komunikacie łączność została przerwana. Z lotniska Banana River Air Station wyleciał na ratunek ratowniczy wodnopłatowiec typu Martin Mariner PBM, zaopatrzony w specjalne instrumenty i urządzenia mające pomóc lotnikom zmuszonym do wodowania. Ekipa składała się z dwunastu osób. Skierowali się na południowy wschód i podobnie jak eskadra przepadli bez śladu. Zaginięcie w ciągu kilku godzin 6 samolotów z 27 ludźmi spowodowało największe w dziejach marynarki USA morskie i lotnicze poszukiwania. Brało w nich udział 307 samolotów, 4 niszczyciele marynarki, kilka okrętów podwodnych, 18 jednostek Straży Przybrzeżnej, specjalne statki ratownicze i setki prywatnych łodzi i jachtów. Z Bahamów dołączyły jeszcze jednostki marynarki brytyjskiej i samoloty RAF u. Poszukiwania trwały od świtu do zmroku, samoloty czesały morze na obszarze 600 000 km kwadratowych - bez skutku.
Nie znaleziono ani tratw ratunkowych, w które były wyposażone wszystkie samoloty i które w razie wypadku pływałyby po wodzie, ani żadnych szczątków, ani nawet plam oleju na wodzie, co wskazywałoby na katastrofę. Wygląda, jakby samoloty po prostu rozpłynęły się w powietrzu. Lot ten przeszedł do historii jako "Lot nr 19".Jest jednak jeszcze jednak jeden tajemniczy aspekt tej sprawy. Tego samego dnia, w którym zaginęła eskadra, około godziny 19:00 lotnisko w Miami odebrało słaby sygnał radiowy "FT... FT...". Była to część znaku wywoławczego tej eskadry. Jednak możliwość jego nadania przez któregoś z członków eskadry właściwie nie istniała, bowiem według wyliczeń paliwo powinno wyczerpać się 2 godziny wcześniej. Chyba że... Jednak Trójkąt Bermudzki nie jest on jedynym miejscem gdzie tajemniczo znikają statki i samoloty. Po przeciwnej stronie Ziemi u wybrzeży Japonii znajduje się rejon zwany Diabelskim Morzem. Częstotliwość występowania niewyjaśnionych wypadków w obu tych miejscach jest mniej więcej taka sama.
Ufo
Ufo
Pierwsze przypadki pobytu w Polsce przedstawicieli nieznanych cywilizacji odnotowano już w latach 50-tych, jednak fala zainteresowania tą tematyką rozpoczęła się dopiero dwadzieścia lat później. W różnych miastach Polski zaczęły zawiązywać się grupy ludzi, których łączyło zainteresowanie problematyką UFO. W prasie pojawiało się coraz więcej materiałów o tematyce pozaziemskich cywilizacji.
Na czele największej w Polsce organizacji ufologicznej, a mianowicie Grupy Badań NOL w Krakowie, stoi Bronisław Rzepecki z Krakowa. Jego osobiste archiwum liczy ponad 1500 przypadków, z czego jedną piątą zakwalifikowano jako UFO czyli wykluczono meteory, sondy meteorologiczne, zjawiska świetlne itp. W jednej czwartej tych przypadków doszło do bliskich spotkań... Obecnie Pan Bronisław powoli wycofuje się z czynnej działalności ugologicznej, a całą swą wiedzę i zdobyte doświadczenia stara się przekazać ludziom młodym.
Tylko w nielicznych przypadkach obcy pozostawiają nam pamiątki swej bytności. Jednym z namacalnych dowodów była metalowa rurka z opiłkami w środku, którą 17 grudnia 1980 roku zgubiła eskadra UFO nad wsią Szklarnią w byłym woj. Zamojskim. Rurkę znaleźli miejscowi mieszkańcy następnego dnia, w ściętej lodem ziemi. Mimo panującego dookoła siarczystego mrozu, była nadal gorąca. Miała 15 cm długości 3,3 cm średnicy. Nie dało się jej przeciąć ani piłą, ani palnikiem. Po kilku dniach tajemnicza rurka trafiła do jednej z jednostek wojskowych, gdzie miała być dokładnie zbadana.
W niewiadomy sposób znikła z kasy pancernej jednego z oficerów. Nigdy już nie udało się jej odnaleźć. A przecież najprawdopodobniej był to fragment statku kosmicznego istot pozaziemskich.
Na czele największej w Polsce organizacji ufologicznej, a mianowicie Grupy Badań NOL w Krakowie, stoi Bronisław Rzepecki z Krakowa. Jego osobiste archiwum liczy ponad 1500 przypadków, z czego jedną piątą zakwalifikowano jako UFO czyli wykluczono meteory, sondy meteorologiczne, zjawiska świetlne itp. W jednej czwartej tych przypadków doszło do bliskich spotkań... Obecnie Pan Bronisław powoli wycofuje się z czynnej działalności ugologicznej, a całą swą wiedzę i zdobyte doświadczenia stara się przekazać ludziom młodym.
Tylko w nielicznych przypadkach obcy pozostawiają nam pamiątki swej bytności. Jednym z namacalnych dowodów była metalowa rurka z opiłkami w środku, którą 17 grudnia 1980 roku zgubiła eskadra UFO nad wsią Szklarnią w byłym woj. Zamojskim. Rurkę znaleźli miejscowi mieszkańcy następnego dnia, w ściętej lodem ziemi. Mimo panującego dookoła siarczystego mrozu, była nadal gorąca. Miała 15 cm długości 3,3 cm średnicy. Nie dało się jej przeciąć ani piłą, ani palnikiem. Po kilku dniach tajemnicza rurka trafiła do jednej z jednostek wojskowych, gdzie miała być dokładnie zbadana.
W niewiadomy sposób znikła z kasy pancernej jednego z oficerów. Nigdy już nie udało się jej odnaleźć. A przecież najprawdopodobniej był to fragment statku kosmicznego istot pozaziemskich.
Oto samoloty lotu 19, które przepadły bez śladu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz